Претражи овај блог

15 август, 2008

VELICHANSTVENA NAVAMSHA

ANALIZA NAVAMSHE


Brachna zajednica je elementarna jedinica drushtva, kao i podrshka opstanku chovechanstva uopshte. Brak je evolucija, kroz reprodukciju.
U proshlosti je brak bio neraskidiva zajednica, i nije bilo nachina, pa chak ni volje da se izadje iz, jednom sklopljenog, braka. Crkva se u svim vremenima, oshtro protivila razvodu braka, smatrajuci ovu zajednicu, prvenstveno, duhovnom praksom supruznika, radi duhovnog rasta, tj. evolucije dushe.
Ako pogledamo Janm kundali, Yuvati bhav, koja je jedna od kendra bhav (kuce sushtine), se nalazi tacho naspram Lagne. Lagn, to sam ja, Yuvati bhav, to su oni, ono shto dolazi spolja. Ali, to je i moje fizichko telo. Dakle ono shto sam ja, to je moj brachni drug u fizichkom obliku, i obrnuto. Brachni drug je olichenje nasheg unutrashnjeg bica. Zato je brachna zajednica ispunjena meshovitim sadrzajima. Evolucija, sama po sebi nije lak proces. Kaze se: „Niko te nije naterao da se na neshto odluchish, ali ti isto tako, niko nije dozvolio da to napustish.“

Navamsha je harmonijska podela na 9. To je slika nashe dushe, i samim tim, najvaznija varga Janm Kundalija. Navamsha se smatra „srcem materije“ , tj. srcem srca, (peta od pete, deveta) koje pokazuje plodove nasheg zivota. Ako je Janm kundali drvo, onda Navamsha prestavlja, plodove tog drveta. Navamsha je imperativ za analizu nashe lichosti, kao i braka i brachnih odnosa pojedinca.

Navamsha, koja predstavlja nashu lichnost, na suptilnijem nivou, je dovoljan dokaz, koliko je nash brachni partner, nasha slika i prilika.
Za detaljnu analizu, primarnih i sekundarnih determinatora za brak, moze vam koristiti moja knjiga „Kako analizirati brachni zivot.“ Sam brak moze biti pravi blagoslov ili prokletstvo, u zavisnosti od stanja Yuvati bhav, ili od stepena evolucije nashe dushe.
Najvaznija stvar u brachnom odnosu je svest o vlastitoj nesavrshenosti i odgovornost za svoje odluke. Mi ne mozemo okriviti sebe za nesavrshenost. Ali zato je Bog stvorio brachnog partnera, koji je redovno „osoba koja bash ume da nas pogodi u zivac.“
Ponekad je bolje, pozabaviti se evolucijom samostalno, pogotovo ako Yuvati bhav, obecava prilichnu kolichinu tragedije. Ali i to je vec odredjeno, josh pre nasheg rodjenja.
Stopostotna brachna sreca je redak fenomen. Jaki primarni i sekundarni determinatori za brak, i dobar polozaj u Navamshi, sa povoljnim aspektima od strane FB, omogucice pojedincu pravovremeni brak, i srecan zivot. S druge strane, ako su determinatori slabi, brak postaje izvor nesrece iz jednog od sledecih razloga:
1. Brachni drug moze imati loshu narav
2. Brachni drug moze biti frigidan
3. Brachni drug moze biti bolestan
4. Moze doci do problema oko potomstva
5. Nedostatak mentalne kompatibilnosti
6. Razvoda usled jednog od gore navedenih faktora
u nepovoljnoj antr dashi, slabog determinatora

7. Do vakuma u zivotu, zbog odlaganja ulaska u brak
8. Prisustva oprechnih faktora, na polju braka.

Poslovica kaze: „Kako na Nebu, tako na Zemlji“ Dakle, brakovi su na Nebu vec sklopljeni. Ostaje samo da poradimo na njihovom ochuvanju. Za to mora da postoji dobar razlog, ma kako to nama, prizemljenima, izgledalo. Bez obzira, koliko jedna zajednica moze da bude naporna, ukoliko postoji volja supruznika, na ochuvanju zajednice, onda je moguce , koristeci odredjene mere potenciranja, slabih determinatora, uskladiti odredjene elemente, koji narushavaju vezu. Kolapsi se obicho deshavaju, prilikom nepovoljnih antr dasha determinatora, koji na pozornicu izvlache „stvari koje su se dugo kuvale.“

Нема коментара:

Постави коментар